WROCŁAW - Dwunastu oferentów na wizję S8 z Barda do Kłodzka
Napisano dnia: 2025-08-27 14:25:16

(Inf. zewn.). Dziś poznaliśmy firmy, które złożyły oferty w przetargu na opracowanie Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego dla drogi ekspresowej S8 pomiędzy Bardem a Kłodzkiem. Wpłynęło 12 ofert - informuje Magdalena Szumiata z wrocławskiego Oddziału Generalanej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Przetarg na wyłonienie biura projektowego ogłosiliśmy 2 lipca br. W trakcie postępowania wpłynęło 116 pytań od wykonawców, na które udzieliliśmy odpowiedzi. Potencjalni wykonawcy pozyskane informacje mogli wykorzystać do optymalnego skalkulowania ofert.
Teraz analiza ofert
Ofertę z najniższą ceną, 8 995 783,35 zł, złożyła firma DATABOUT z Warszawy. Najwyższą, na kwotę 19 986 393,00 zł, złożyła GRAVIA z Katowic. Budżet GDDKiA na realizację dokumentacji STEŚ, wraz z materiałami do wydania decyzji środowiskowej, wynosi 12 684 258,05 zł. Pełna informacja z otwarcia ofert.
Komisja przetargowa przystępuje do analizy ofert w celu wyłonienia wykonawcy. Głównym kryterium oceny ofert złożonych w przetargu będzie cena (60 proc.). Pod uwagę będą brane również: doświadczenie projektanta branży drogowej (20 proc.), doświadczenie projektanta branży mostowej (10 proc.) oraz doświadczenie zespołu środowiskowego (10 proc.).
Przetarg na wyłonienie biura projektowego ogłosiliśmy 2 lipca br. W trakcie postępowania wpłynęło 116 pytań od wykonawców, na które udzieliliśmy odpowiedzi. Potencjalni wykonawcy pozyskane informacje mogli wykorzystać do optymalnego skalkulowania ofert.
Teraz analiza ofert
Ofertę z najniższą ceną, 8 995 783,35 zł, złożyła firma DATABOUT z Warszawy. Najwyższą, na kwotę 19 986 393,00 zł, złożyła GRAVIA z Katowic. Budżet GDDKiA na realizację dokumentacji STEŚ, wraz z materiałami do wydania decyzji środowiskowej, wynosi 12 684 258,05 zł. Pełna informacja z otwarcia ofert.
Komisja przetargowa przystępuje do analizy ofert w celu wyłonienia wykonawcy. Głównym kryterium oceny ofert złożonych w przetargu będzie cena (60 proc.). Pod uwagę będą brane również: doświadczenie projektanta branży drogowej (20 proc.), doświadczenie projektanta branży mostowej (10 proc.) oraz doświadczenie zespołu środowiskowego (10 proc.).
(abc)
Komentarze:
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz